Λίγες κουβεντούλες

Οι μαθητές της Ε' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνεχίζουν την πορεία τους φέτος στη Στ'. Οι δρόμοι μας χώρισαν, το ιστολόγιο όμως αυτός θα εξακολουθεί να υπάρχει και να ενημερώνεται πάνω σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Τελευταίες αναρτήσεις

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Δύναμη ψυχής

Είχαμε τη συζήτηση στην τάξη για τη δύναμη που μπορεί να έχει η ανθρώπινη ψυχή. Μου αναφέρατε πολλά παραδείγματα. Σειρά μου τώρα να σας δείξω μια από τις αγαπημένες μου χορογραφίες. Η διαφορά εδώ είναι πως και οι δυο χορευτές είναι άτομα με κινητικές δυσκολίες. Ωστόσο συμπληρώνουν τόσο αρμονικά ο ένας τον άλλο που δεν το καταλαβαίνεις. Μου πήρε αρκετή ώρα για να καταλάβω πως και στους δυο έλειπε από ένα μέλος του σώματός τους. Είναι πραγματικά συγκλονιστικός χορός....

4 σχόλια:

  1. Πραγματικά μοναδικό, με εξαιρετικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι απίστευτο; Κι εγώ δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου που λέει ο λόγος...Να, κάτι τέτοια βλέπω και λέω πως υπάρχει ελπίδα για όλους μας στους καιρούς που ζούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση! Τίποτα άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δε χρησιμοποιoύμε greeklish.Φροντίζουμε να είμαστε ευγενικοί. Προσέχουμε την ορθογραφία μας.

Επικοινωνία

Όχι στα Greeklish

Το χαμόγελο του Παιδιού

Πώς σας φανήκαμε;

Εάν σου αρέσει το blog, αξιολόγησέ το στο Allblogs.gr