Λίγες κουβεντούλες

Οι μαθητές της Ε' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνεχίζουν την πορεία τους φέτος στη Στ'. Οι δρόμοι μας χώρισαν, το ιστολόγιο όμως αυτός θα εξακολουθεί να υπάρχει και να ενημερώνεται πάνω σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Τελευταίες αναρτήσεις

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Καλέ...πήραμε κι άλλο βραβείο!

Τα μάθατε τα νέα πουλάκια μου; Η Δήμητρα, μια μικρή και πανέξυπνη μαθήτρια, μάς χάρισε ένα πολύ όμορφο βραβείο! Την ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό! Το βραβείο πάλι εγώ το αφιερώνω σε εσάς γλυκά μου μαθητούδια, γιατί με τις τόσο καλές δουλειές σας κάνατε αυτό το ιστολόγιο να ξεχωρίσει! Σας ευχαριστώ! Φυσικά σας συστήνω να περάσετε μια βόλτα από το ιστολόγιο της Δήμητρας! Κάντε κλικ εδώ. (http://yesiscrazyclass.blogspot.com/)

4 σχόλια:

  1. Anastazzzia μου, συγχαρητήρια για το βραβείο σας, μα πάνω απ' όλα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τη δουλειά που κάνεις με τα μαθητούδια σου (πολύ μου άρεσε αυτή η έκφραση) και βοηθάς κι εσύ με τη σειρά σου, στο να μεγαλώσουν ποιοτικά, όμορφα και "ίσια", πλουτίζοντάς τα με αυτή την ευγένεια ψυχής που φαίνεται μέσα από τη Δημητρούλα σου!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροδούλα, δεν ξέρεις πόσο με συγκινείς και με αγγίζεις με τα λόγια σου!:) Δεν είναι βραβείο μόνο για εμένα οι λέξεις σου, αλλά για τα παιδάκια μου! Η Δήμητρα ωστόσο δεν είναι μαθήτρια της τάξης μου, αλλά είχε την τύχη να έχει ως δασκάλα μια πολύ καλή μου φίλη και εξαιρετική συνάδελφο, την κα Βανέσσα, με το γνωστό σε όλους "Χαρούμενο Δημοτικό"! Επειδή όμως όλοι μια οικογένεια είμαστε, θα πάρω κι εγώ λίγο από τη δόξα τους :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας έχω μία έκπληξη! Στο Blog μου σας παρακαλώώώώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας έχω μία έκπληξη! Μπείτε στο Blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δε χρησιμοποιoύμε greeklish.Φροντίζουμε να είμαστε ευγενικοί. Προσέχουμε την ορθογραφία μας.

Επικοινωνία

Όχι στα Greeklish

Το χαμόγελο του Παιδιού

Πώς σας φανήκαμε;

Εάν σου αρέσει το blog, αξιολόγησέ το στο Allblogs.gr