Λίγες κουβεντούλες

Οι μαθητές της Ε' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνεχίζουν την πορεία τους φέτος στη Στ'. Οι δρόμοι μας χώρισαν, το ιστολόγιο όμως αυτός θα εξακολουθεί να υπάρχει και να ενημερώνεται πάνω σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Τελευταίες αναρτήσεις

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Τι κάναμε με τον κο Σπύρο;

Σήμερα την τάξη μας επισκέφτηκε ο κος Σπύρος. Ένας ψυχολόγος από τον κέντρο Πρόληψης. Μάς χώρισε σε ομάδες με έναν περίεργο τρόπο, με κάτι χαρτάκια που είχαν πάνω διάφορες εθνικότητες. Όσοι είχαμε το ίδιο χαρτάκι ήμασταν και μια ομάδα. Γράψαμε λοιπόν τι γνώμη για μας για το ποιος μπορεί να είναι φίλος μας. Ύστερα συζητήσαμε λιγάκι πάνω στο θέμα αυτό.

Τι είναι η φιλία; on PhotoPeach

2 σχόλια:

  1. γεια σας Anastazzzia! προσφατα ανακάλυψα τη δουλειά σας εδώ και μου αρέσει πολύ. είμαι φοιτήτρια και μελλοντική νηπιαγωγός (σε λίγα χρόνια) και πάντα αναρωτιέμαι πώς θα μπορέσω στην τάξη μου να κάνω κάτι διαφορετικό από το συμβατικό, να βγάλω απ' τα παιδιά αυτό που έχουν μέσα τους! και η προσπάθειά σας με εμπνέει, με κινητοποιεί και με ευχαριστεί ιδιαίτερα! βλέπω πως αν κανείς θέλει και προσπαθήσει να κάνει κάτι διαφορετικό γιατί αγαπάει τη δουλειά του μπορεί! σας ευχαριστώ πολύ, καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δήμητρα! Θα μου επιτρέψεις τον ενικό! Η αλήθεια είναι πως όλοι έχουμε τη θέληση, καμιά φορά μας λείπει εκείνη η σπίθα για να ξεκινήσουμε. Εγώ τη δική μου την ανακάλυψα όταν βρήκα πως αυτός ο τρόπος ,το ιστολόγιο δηλαδή,ξεφεύγει από τα συμβατικά! Εύχομαι τα καλύτερα για εσένα και καλή σταδιοδρομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δε χρησιμοποιoύμε greeklish.Φροντίζουμε να είμαστε ευγενικοί. Προσέχουμε την ορθογραφία μας.

Επικοινωνία

Όχι στα Greeklish

Το χαμόγελο του Παιδιού

Πώς σας φανήκαμε;

Εάν σου αρέσει το blog, αξιολόγησέ το στο Allblogs.gr