Λίγες κουβεντούλες

Οι μαθητές της Ε' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνεχίζουν την πορεία τους φέτος στη Στ'. Οι δρόμοι μας χώρισαν, το ιστολόγιο όμως αυτός θα εξακολουθεί να υπάρχει και να ενημερώνεται πάνω σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Τελευταίες αναρτήσεις

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Οι μαντινάδες μας

Σήμερα στο μάθημα της Γλώσσας δοκιμάσαμε τις δυνάμεις στις μαντινάδες!
Βέβαια, τους Κρητικούς δεν τους φτάσαμε...αλλά προσπαθήσαμε!
Τα παιδιά έγραψαν μόνα τους στον υπολογιστή τις μαντινάδες, γι' αυτό συγχωρήστε τους τα μικρολαθάκια!

'Ενα κορίτσι αγάπησα και του κανα καντάδα και επειδή μ'αγάπησε του γραψα και μαντινάδα.
Σοφια οζ.

Οι πλούσιοι οι άνθρωποι είναι σαν τ' άγρια πανιά τη φιλία μονάχα δεν την έχουν βαθιά μεσ' τη καρδιά.
Στεφανία

Στην Σκόπελο και την Αλλόνησο θα πάω να δω την Άννα Βίσση σε ένα παρεκκλήσι.
ΝιΚόΛαΣ  Θεοδώρου    

Όσοι στο νου σας έχετε τη φιλία φίλους θα έχετε και ευτυχία.
Χρήστος Στ.  

Του καραβιού τα πανιά είναι όμορφα και λευκά τη φιλία κουβαλάνε σαν τα μικρά παιδιά.
Νάνσυ Χηράκη

'Οσοι στο νου σας έχετε μονάχα τη φιλία ελάτε  όλοι μαζί να φτιάξουμε τη δικιά μας συμμορία.
Σαν κάθεσαι μωρέ να αγναντεύεις το πρωί τον ήλιο είναι σαν συλλογιζεσαι με τον καλύτερό σου φίλο.
Ιωάννα

Σε παρακαλώ γυρνα πισω γιατί  σε αγαπώ
και δεν αντεχω να ειμαι στο κενό.
 ΦΟΥΝΤΑ ΜΟΥΣΤΑΦΑ

Το δοντάκι το καλό που ζητάει τον γιατρό του 
αναπηδάει πάνω κάτω για να βρει τον εαυτό του.
Ελένη Λύρατζη

Τα καραβια σου κουβαλανε την καρδια μου
και τα πανια σου τα φτερα μου
Νασια

Η αγάπη είναι ένα πολύτιμο αγαθό
και εγώ με πολύ ιδρώτα θα την προσπαθώ.
Ελένη  Τσ.

Γόβες,   ρούχα  και  γιατί, 
 γιατι  η  μαμά  μου  εισαι   εσύ  θα  ανεβώ  να  σε  βρω  με   το  χέρι   μου  το   δυνατό.
       ΜΑΡΙΑ Σ

Σαν το υπέροχο το άστρο η φιλία λαμπερή
όπως οι φίλες και οι φίλοι πάρα πολύ καλοί.
   Σοφία Φ.

Εσυ που είσαι σαν άστρο στο ξάστερο τον ουρανό ,θα ερθω να σε βρω να σε φιλησω με παθιασμο και να σου πω ποσο σε αγαπω.Κωνσταντινα Μ.

Όσοι πάτε στη Ναξο παιδιά δείτε την 'Αννα βιση θα έρθει ο αστυνομικός και θα σας δώσει μια μεγάλη κλήση.
Φίλιππος

Το διάταγμα της ανεξιθρησκείας έχω τώρα στο μυαλό και τον Ιουστινιανό να μου λέει [Πανάθα σ'αγαπω] Αντώνης

Όσοι στη κρητη ρθειτε μαντινάδα ακουστε για να το ευχαριστηθείτε.
Δήμος

Για της δυναμης την λεφτερια  μεγαλη θα ζει ψηλα
παληκαρια παιδιά, εμπρος της Ελλαδος παιδια δυνατα. Γιάννης Ρ.

Στους  φίλους  μου  επήγα  να τους  επώ μια  μαντινάδα,και έφαγα  εγώ  μια  ξύλινη  κατσάδα. Γιωργος  Κ.

Οι πλούσιοι οι άρχοντες ποτε δεν βασιλεύουν,
έτσι λεει η παροιμία και παντα πρωτοκλεβουν.
θανος β.

Η αγάπη σε έφερε σε αυτό το όνομα
τότε θα ζείς για πάντα φιλία το όνομα
Δημήτρης Δ.

Βγήκα εξω φιλοι μου παιδιά και έφαγα μια μαχαιριά.
Λευτερης Σ.

Εισαι   τοσο  ομορφη  που ο Θεος  σε εμπνεύστηκε  απο  τη  φανταστη φύση που τώρα  τα  φτερωτά  πουλιά σε θαυμάζουν  στην  κορυφή  απο  το  παρεκκλήσι .
Χρήστος Δ.

Επήγα  στη  Κομοτηνή  και  γνώρισα  τη  Φιλία
βγήκα  εξω  με αυτήν  και  μου  φυγε  απτην  καφετέρια.
Γκάρο


5 σχόλια:

  1. Πολύ γέλιο έριξα! Τι πετυχημένες μαντινάδες! Ξεπεράσατε τους Κρητικούς! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες είναι όλες αλλά αυτές που ξεχώρισα είναι της Στεφανίας της Ιωάννας και του Θάνου Β.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες οι μαντινάδες, εμείς σ' αυτό το μάθημα σπάγαμε τα κεφάλια μας για να σκεφτούμε ωραίες χαχα! Κυρία Αναστασία περάστε λίγο απ'το μπλογκ μου έχω κάτι για εσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δε χρησιμοποιoύμε greeklish.Φροντίζουμε να είμαστε ευγενικοί. Προσέχουμε την ορθογραφία μας.

Επικοινωνία

Όχι στα Greeklish

Το χαμόγελο του Παιδιού

Πώς σας φανήκαμε;

Εάν σου αρέσει το blog, αξιολόγησέ το στο Allblogs.gr